vrijdag 18 november 2011

Zweten


Ik zou zweten vandaag. Lekker naar de sauna en had er zin in. Gister nog wel wat grieperig en hoofdpijn maar de gedachte dat ik dat er allemaal uit kon zweten leek me wel wat. Helaas belde mijn “saunamaatje” af… Ziek (beterschap he ;-)  ).

Toch had ik mezelf beloofd om te gaan zweten. Dus toen vanmiddag de zon doorbrak (brrrr… wat is die mist koud) hup de Quest in voor een klein rondje. Geen record gefietst; oh nee. Maar heerlijk (haast warm) in de zon – een fikse pet onder de fietshelm tegen het licht – een stukje ontspannen pedalerend langs de lege Friese vlaktes (Roodhuis, Wommels, Hinnaard, Dearsum). 




2 opmerkingen:

  1. En alweer van die mooie foto's.

    Naast ligfietser ben ik ook nog ruiter; dus de tweede is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik mij eens bij de vorige spreker aansluiten.
    Je weet steeds in relatief eenvoudige foto's de sfeer van dat moment te vangen. en dat is juist weer bijzonder moeilijk.
    Ik ervaar vaak ook dit soort momenten tijdens het fietsen, maar het lukt me nooit deze fotografisch vast te leggen. Daarom probeer ik dat maar met veel woorden te doen.

    BeantwoordenVerwijderen