dinsdag 19 april 2011

Libje foar en meielkoar

Goh, heb ik opeens een Quest en een Quest blog. Ik wil in elk geval mijn Alleweder verhaal (http://ijsland.dejong-sneek.nl) in tact houden. Dus daar verder schrijven nu er een Quest is, dat kan niet he.

Ik weet niet eens of en hoeveel ik ga schrijven. Dromen van mijn Quest doe ik al een paar weken; het is net alsof je weer een stukje achter de wenkende horizon kijkt.

De Quest is gekocht van Peter de Rond, die al aan zijn 4e velomobiel toe is. Een paar weken geleden heb ik mijn trouwe Alleweder verkocht aan een Belg. Dat ging verdraaide snel. Nadat de fiets op de aanhangwagen was geladen; heb ik zowaar wat oude foto's van "ons" bekeken. (hehe).

De Quest: Een nieuw avontuur; en dat is deze blog dus ook. De foto is gemaakt bij Easterwierrum; ik kom er langs als ik naar mijn werk fiets. Een van de mooiste stukjes Friesland. Op de muur van het kerkhof staat een mooie tekst "Libje foar en meielkoar" of wel "Leef voor en met elkaar".

De titel van mijn blog heeft met mijn karakter te maken. Lui liggen in de fiets doe ik liever dan bukken en steunen tegen de wind in. En moe worden van een mooie tocht; prima, maar nog wel zonder te overdrijven graag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten