woensdag 20 april 2011

Van vlaggen en zo

18 april 's avonds de Quest opgehaald bij Peter. Peter heeft nadat ik de Quest verkocht had nog een ongelukje gehad met de fiets. Het "voordeel" is, hij wordt nu tenminste weer als nieuw gespoten. Mijn vriendin wilde dat ik - net als op de Alleweder - weer een vlag ging voeren. Dat was zo ongeveer het laatste wat ik voor de Quest wilde aanschaffen; gelukkig boodt de nieuwe verf uitkomst. We hebben (iets minder zuinig dan de Quest, maar toch) een paar maand geleden een Fiat 500 Twinair gekocht; in - volgens mijn vriendin - een pracht opvallende kleur; lichtblauw.

Mijn voorstel was om de fiets in eenzelfde kleur te spuiten als de Fiat... pracht opvallend.

Die kleur wordt het dus! Het vlaggetje van de foto kan in gaan inlijsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten